Bezpieczne zakupy

Bezpieczeństwo zakupów w sklepie Superceramika gwarantuje certyfikat SuperFAST SSL.

 

Formularz reklamacji

Podstawą zgłoszenia reklamacji jest faktura dołączona do przesłanego produktu. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić:

  • poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie,

  • listownie - przesłanie pisma na adres:

    LINEABLUE s.c.
    03-787 Warszawa,
    ul. Zabraniecka 82
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@superceramika.pl.

Firma LineaBlue ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie; maksymalny czas na odpowiedź wynosi 14 dni. Postępowanie reklamacyjne normowane jest przez przepisy Kodeksu cywilnego oraz w zakresie sprzedaży konsumenckiej przez przepisy Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1176).

Formularze do pobrania:

#FORM#

W Superceramice zyskują Państwo szeroki wybór dostępnych metod płatności

Sklep internetowy Shoper.pl