Bezpieczne zakupy

Bezpieczeństwo zakupów w sklepie Superceramika gwarantuje certyfikat SuperFAST SSL.

 

Jak kupować?

Zakupy w sklepie Superceramika składają się z prostej procedury.

4 kroki do złożenia zamówienia:

  1. Wybierz produkt
  2. Wpisz dane
  3. Wybierz dogodną formę płatności
  4. Czekaj na potwierdzenie i przesyłkę

Krok 1

W pierwszej kolejności dokonujemy wyboru produktu, który chcemy kupić.

Produkt można odnaleźć otwierając znajdujące się po lewej stronie kategorie produktów i przeglądając listy produktów. Aby poznać szczegóły interesującego nas produktu klikamy na tytuł wybranego produktu.

Produkt można także odnaleźć za pośrednictwem znajdującej się na stronie wyszukiwarki. Interesujący nas produkt wyświetli się po wpisaniu odpowiedniej frazy w puste pole w wyszukiwarce produktów.
Kiedy już odnajdziemy szukany przez nas produkt trzeba uważnie zapoznać się z opisem, zdjęciem oraz dostępnymi wariantami. W przypadku występowania kilku opcji należy dokonać wyboru jednej z nich.

Jeżeli zdecydujemy się na zakup produktu należy dodać do koszyka wybrany przez nas produkt. Następuje to poprzez wpisanie ilości sztuk oraz kliknięcie przycisku „dodaj do koszyka”
Po włożeniu produktu do koszyka można kontynuować zakupy wybierając kolejne produkty lub przystąpić do finalizowania zakupu poprzez wybranie wygodnej formy płatności i zaznaczenia sposobu dostawy.

Krok 2

Podczas finalizowania zakupów postępujemy zgodnie z jednym z trzech wariantów:

1. Klienci, którzy posiadają w naszym sklepie internetowym swoje Konto logują się do serwisu. Następuje to poprzez podanie loginu i hasła.

2. Klienci, którzy nie posiadają konta, ale chcieliby je założyć, rejestrują swoje dane wpisując je do formularza. Po tej operacji na wskazany w formularzu adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z prośbą o potwierdzenie rejestracji. Gdy rejestracja zostanie potwierdzona można zalogować się do serwisu i kontynuować zakupy. Należy pamiętać, aby przed dokonaniem pierwszego zakupu dokładanie uzupełnić dane adresowe.

3. Klienci, którzy nie posiadają Konta i nie są zainteresowani jego posiadaniem uzupełniają jedynie dane niezbędne do realizacji zamówienia.

Do zakończenia składania zamówienia niezbędne jest wpisanie wszystkich wymaganych w formularzu danych. Bardzo ważne jest sprawdzenie prawidłowości wpisanych danych adresowych.

Po zalogowaniu lub po wpisaniu danych adresowych (w przypadku braku swojego konta) należy potwierdzić zakup naciskając na przycisk „Kupuję/Potwierdzam”.
Na zakończenie transakcji Klient otrzymuje potwierdzenie o nadanym numerze zamówienia oraz informację o zakupionych produktach.

Krok 3

W trzecim kroku następuje zapłata za towar. Za towar można zapłacić korzystając z płatności on-line, dokonując wpłaty na konto lub przekazując pieniądze przy odbiorze paczki.

zapłać PayU

Polecamy płatności elektroniczne PayU. Szybka wpłata = szybka wysyłka produktów

Jeżeli korzystamy z płatności on-line po wciśnięciu przycisku „Zapłać z …” zostaniemy przeniesieni do bezpiecznego serwisu transakcyjnego, w którym należy postępować według wskazówek znajdujących się w tym serwisie.

Zamówienie realizowane jest po potwierdzeniu wpływu środków na konto firmy LineaBlue. Jeżeli Klient wybrał opcję „ za pobraniem”, towar wysyłany jest od razu. W tym przypadku pieniądze przekazywane są przy odbiorze zamówionego towaru.

Krok 4

Pracownicy LineaBlue informują Klientów drogą mailową o statusie zamówienia. Powiadamiamy o: wpłynięciu środków na konto, o wysłaniu przesyłki oraz o zamknięciu zamówienia. LineaBlue daje swoim Klientom możliwość sprawdzenia statusu zamówieniem bezpośrednio w panelu „Twoje konto” który jest dostępny po zalogowaniu.

Zapraszamy do zapoznania się z bogatą ofertą Superceramiki.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji i zawsze chętnie służymy pomocą.

W Superceramice zyskują Państwo szeroki wybór dostępnych metod płatności

Sklep internetowy Shoper.pl